Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Δίνω τον ρυθμό!


Γεια σας, παιδιά!
Σήμερα θα ασχοληθούμε με τον ρυθμό! Για να καταλάβετε γενικά τι είναι ρυθμός, κοιτάξτε γύρω σας και αναζητήστε πράγματα μέσα ή έξω από το σπίτι σας που να έχουν σταθερό ρυθμό, όπως για παράδειγμα το ρολόι στον τοίχο, η βρύση που στάζει, η καρδιά σας, η καμπάνα που ακούγεται, η γη που γυρίζει γύρω από τον εαυτό της σε μία μέρα, και άλλα πολλά! Φυσικά υπάρχουν και πράγματα που δεν έχουν σταθερό ρυθμό, αλλά δε θα ασχοληθούμε με αυτά σήμερα!

 Προσοχή! Παρακάτω, σε όσες δραστηριότητες  γράφω Γ΄ - Στ΄ τάξεις, μπορούν να τις κάνουν τα παιδιά που πηγαίνουν σε αυτές τις τάξεις! Τις υπόλοιπες μπορείτε να τις κάνετε όλοι (Α΄ - Στ΄).

 Eπισκεφτείτε το Μουσικό χωριό Εμμέλεια και ακούστε τους ήχους διαφόρων αντικειμένων με ή χωρίς σταθερό ρυθμό!

 Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο και χτυπήστε ταυτόχρονα τα ρυθμικά σχήματα:


  Ας δούμε πώς συμβολίζονται τα χτυπήματα:

τα       →    
τι-τι      →    
σσσσ    →      


Γ΄ - Στ΄ τάξεις:
τα       →    
τι-τι       →    

σσσσ    →      
τά-α     →   

  Προσπαθήστε να ακολουθήσετε με αντίστοιχα χτυπήματα το παρακάτω βίντεο:

Γ΄ - Στ΄ τάξεις:
 Φτιάξτε τα δικά σας ρυθμικά σχήματα, πατώντας εδώ.

Γ΄ - Στ΄ τάξεις:

 Προσπαθήστε να ακολουθήσετε με αντίστοιχα χτυπήματα το παρακάτω βίντεο:


 Ασχοληθείτε με την παρακάτω άσκηση (για να δείτε πιο μεγάλη την άσκηση, πατήστε το τετράγωνο με τα κόκκινα βελάκια):
(σύνδεσμος άσκησης)



Γ΄ - Στ΄ τάξεις:

 Απαντήστε στις ερωτήσεις που ακολουθούν:



 Αν σας άρεσαν τα παραπάνω βίντεο, θα σας πρότεινα τα παρακάτω κανάλια στο Youtube:
Πηγές: