Κυριακή 15 Μαΐου 2022

Ποιο μουσικό όργανο είμαι;


Τελευταίες μέρες σχολείου και η διάθεση για παιχνίδια είναι έντονη! Ένα εύκολο και διασκεδαστικό παιχνίδι είναι το Ποιος/Τι είμαι;, τουλάχιστον στην κανονική εκδοχή του. Οπότε, έκανα κάτι αντίστοιχο με μουσικά όργανα, το οποίο, ανάλογα με τις κάρτες που θα χρησιμοποιήσουμε είναι κατάλληλο για όλες τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου και όχι μόνο!

Προετοιμασία:
  • Εκτυπώνω τις κάρτες με τα μουσικά όργανα από εδώ, τις κόβω και τις πλαστικοποιώ.


Μέσα στην τάξη:
  • Έχω όλες τις κάρτες αναποδογυρισμένες πάνω στην έδρα.
  • Χωρίζω τους μαθητές σε 2 ομάδες (οι δύο ομάδες παίζουν ταυτόχρονα).
  • Κάθε ομάδα κάνει μία σειρά.
  • Κολλάω την κάρτα στην πλάτη του πρώτου παίκτη.
  • Ο παίκτης παραμένει με γυρισμένη την πλάτη στην ομάδα του μέχρι να βρει το μουσικό όργανο, έτσι ώστε να βλέπουν οι υπόλοιποι παίκτες την κάρτα.
  • Ο παίκτης θα πρέπει να κάνει τουλάχιστον 4 ερωτήσεις σε 4 διαφορετικούς παίκτες της ομάδας του πριν δώσει την πρώτη απάντηση.
Πιθανές ερωτήσεις:
    • Είμαι όργανο ορχήστρας;
    • Είμαι έγχορδο;
    • Είμαι φτιαγμένο από ξύλο;
  • Οι υπόλοιποι παίκτες της ομάδας απαντούν στις ερωτήσεις μόνο με ναι ή όχι.
  • Εάν ο παίκτης δεν μπορεί να βρει το μουσικό όργανο, μπορεί να πει "πάσο" και να πάρει καινούρια κάρτα ο επόμενος παίκτης. Σε αυτήν την περίπτωση η ομάδα δεν κερδίζει πόντο.
  • Εάν ο παίκτης βρει το μουσικό όργανο, τότε πάει πίσω στην υπόλοιπη ομάδα και παίρνει κάρτα ο επόμενος παίκτης. Η ομάδα κερδίζει έναν πόντο.
  • Νικήτρια είναι η ομάδα που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους.

Καλή διασκέδαση!